Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:31:19+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam aktora na dni teatru, które odbędą się w Gimnazjum nr.2 od godziny 16:00, w dniu 24.02.2010. Będą różne atrakcje np. przedstawienia teatralne, znakomite zabawy i jedzenie.
Z poważaniem
Szkolny samorząd uczniowski
2010-02-23T14:31:47+01:00
Zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić ....... do samorządu na dni teatru które odbędą się ............. o godz. ..... w Szkole Podstawowej nr ....
im ............................ w ....................

(podpis)