Przetłumacz
1 hand
2 charter
3 boarding
4 return
5 departure
6 booking
7 railway
8 business
a class
b lounge
c ticket
d platform
e luggage
f card
g office
h flight

Daję dużo punktów, więc mam nadzieję, że będzie dobrze zrobione :)
Bo wystarczy tylko wstukać do słownika internetowego

Na dzisiaj, góra 15 min

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T14:34:39+01:00
1 hand -ręka
2 charter- karta
3 boarding- wchodząc na pokład
4 return-powrót
5 departure-wyruszenie w drogę
6 booking-rezerwując
7 railway-kolej
8 business-biznes
a class-klasa
b lounge-poczekalnia
c ticket-bilet
d platform-platforma
e luggage-bagaż
f card-karty
g office-biuro
h flight-lot
2010-02-23T14:36:47+01:00
1. ręka
2.karta
3. wejście na pokład
4.powrót
5. odprawa
6. rezerwacja
7. kolej
8. biznes (np. klasa)
a. klasa
b.poczekalnia
c. bilet
d. peron
e.bagaż
f. karta
g. biuro
h. lot



2010-02-23T14:45:19+01:00
1 hand -ręka
2 charter- karta
3 boarding- wchodząc na pokład
4 return-powrót
5 departure-wyruszenie w drogę
6 booking-rezerwując
7 railway-kolej
8 business-biznes
a class-klasa
b lounge-poczekalnia
c ticket-bilet
d platform-platforma
e luggage-bagaż
f card-karty
g office-biuro
h flight-lot