Odpowiedzi

2010-02-23T15:27:14+01:00
1.Leonardo Da Vinci był genialnym malarzem,badaczem przyrody,anatomem studiującym ludzkie ciało i genialnym konstruktorem- pomysłodawcą takich urządzeń jak helikopter, spadochron czy łódź podwodna.opracował studium proporcji człowieka, namalował mona lisę
2. Michał Anioł Buonarroti twórca kopuły bazyliki św. Piotra , fresków w kaplicy sykstyńskiej i znanych rzeźb tj.pieta ,Mojżesz,Dawid
3.Rafael Santi niezwykle uzdolniony malarz i architekt , autor cyklu madonn
4.Erazm z Rotterdamu chciał ujednolicić nauczanie,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:53:02+01:00
1.Leonardo Da Vinci był genialnym malarzem,badaczem przyrody,anatomem studiującym ludzkie ciało i genialnym konstruktorem- pomysłodawcą takich urządzeń jak helikopter, spadochron czy łódź podwodna.opracował studium proporcji człowieka, namalował mona lisę
2. Michał Anioł Buonarroti twórca kopuły bazyliki św. Piotra , fresków w kaplicy sykstyńskiej i znanych rzeźb tj.pieta ,Mojżesz,Dawid
3.Rafael Santi niezwykle uzdolniony malarz i architekt , autor cyklu madonn
4.Erazm z Rotterdamu chciał ujednolicić nauczanie