Rodzina państwa Kowalskich wybrała się na wycieczkę do lasu. Odległość między ich miekscowością a lasę na mapie w skali 1:200000 wynosi 7,4 cm. W rzeczywistosci trasa ta ma długość:
a,3,7km
b.37km
c.14,8km
d.1,48km

Zapisz obliczenia.

3

Odpowiedzi

2010-02-23T14:37:05+01:00
1:200000
1cm-2km
7,4*2=14,8 km
2010-02-23T14:37:39+01:00
200000x7,4=14,8
czyli odp. c)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:39:07+01:00
1:200000
1cm-200000cm
7,4cm x 200000=1480000cm
1480000cm=14,8 km
odpowiedź c)14,8