Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:44:49+01:00
A)
0,875x = 273
x = 273/0,875 = 312
b)
6,3x = 165,55
x = 165,55/6,3 = 26,28
c)
x - 45,1 = - 14,9
x = - 14,9 + 45,1 = 30,2
2010-02-23T14:47:06+01:00
Witaj
a/0,875x=273
x=273/0,875 = 312
b/6,3x=165,55
x=165,55/6,3=26,27777778
c/x/45,1=-14,9
x=45,1*[-14,9]= - 671,99

.........................pozdrawiam
2010-02-23T15:00:18+01:00
X-szukana liczba

a) znajdź liczbę, której 0,875 wynosi 273
0,875x=273/:0,875
x=312

b) jeżeli pewną liczbę zwiększymy 6,3 razy, to otrzymamy 165,55
6,3x=165,55/:6,3
x=189,2
x=26,2(7)
x=≈26,28

c) jeżeli pewną liczbę zmniejszymy o 45,1 to otrzymamy -14.9
x-45,1=-14,9
x=-14,9+45,1
x=30,2