Odpowiedzi

2010-02-23T14:49:33+01:00
2010-02-23T14:50:31+01:00
Drogi Jezu jestem oddanym przyjacielem . co niedziele jestem z tobą w twoim domu. mam nadzieje że mi wierzysz. ale ty to wiesz lepiej
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:56:57+01:00
Panie Jezu ja wiem że idealna nie jestem . Ze masz bardzo dużo ludzi którzy są lepsi ode mnie . Bardziej wierzący może grzeczniejsi . Lecz jednak Panie Jezu staram się ze wszystkich sił żeby stać się lepszym człowiekiem , który będzie w 100 % zasługiwać na przyjaźń z tobą Panie .
6 3 6