Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:45:37+01:00
Nigdy tak bardzo szczęśliwa nie byłam! Rok szkolny, który trwa 2 miesiące? Raj na ziemi. Skaczę wysoko z radości, śpiewam i nie mogę przestać się uśmiechać. W końcu spełniło się moje marzenie, które było tak nierealne. Nigdy nie zapomnę tego dnia, w którym dowiedziałam się o tym. To najlepszy dzień w moim życiu.
2010-02-23T14:49:01+01:00
To cudowna nowina . Chyba zaczęłabym skakać z radości i bym poczuła się jak w siódmym niebie . Rok szkolny trwający tylko 2 miesiące . To bardzo fantastyczna nowina i nic by mi humoru dzisiaj nie zepsuło . I szczerze mówiąc nigdy nie byłam tak szczęśliwa . Był by to raj na ziemi ! Nigdy nie zapomnę tego dnia !
2010-02-23T14:59:11+01:00
Gdy dowiadję się o tym,ze rok szkolny zostaje skrócony jest szczęśliwa,ponieważ wreszcie nie będzie sprawdzianów. Będę mogła pozwolić sobie na dłuższe wakacje u mojej cioci. Lecz z jedenej strony będe czułą się smutna bo co można robić przez 10 miesięcy wolnego od skzoł?
Nie będę miała u boku swych wiernych przyjaciółek a na codziennie nie mogłabym sie widywac znimi codziennie prze z7 godizny tak jak to jest w skzole. Nie będzie super fajnych przerw , wf i mojej ulubionej plastyki.
Nie nauczę się tak dużo jak do tej pory.