Odpowiedzi

2010-02-23T14:44:29+01:00
Jaka konkretnie??
Masz:
1.PO - Platforma obywatelska
2.PiS - Prawo i Sprawiedliwość
SLD - Socjal demokraci
PSL - Polskie stronnictwo ludowe
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T14:49:17+01:00
Platforma Obywatelska (PO)
Stronnictwo Demokratyczne (SD)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
Ruch Katolicko-Narodowy (RKN)
ruch Ludowo-Narodowy (RLN)
Stronnictwo "Piast"
Klub Poselski Lewica
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD)
Unia Pracy (UP)
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL)
Polska Plus
Socjaldemokracja Polska
Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD)
1 5 1