Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:06:14+01:00
Prąd morski El Nino to ciepły prąd.Pod jego wpływem odsuwa się zimny Prąd Peruwiański od wybrzeży Ameryki Południowej,a to z kolei niekorzystnie wpływa na wielkość połowów w tym regionie,w którym ludność żyję w większości z rybołóstwa.Ponadto w tym czasie podnosi się temperatura wody,a w wodzie pojawia się zabójczy siarkowodór.
2 5 2
2010-02-23T15:07:14+01:00
Jest ciepłym prądem morskim, ma zmienny charakter, występuje we wschodniej części Oceanu Spokojnego (między Ameryką Południową w Wyspami Indonezyjskimi). Pojawia się w strefie równikowej i przemieszcza się na południe. Wpływa na zimny Prąd Peruwiański, co wpływa na niekorzystne połowy w tym rejonie.
Ma również wpływ na całą ziemię ponieważ masy zimnej i ciepłej wody krążą nieustannie po całym wszechoceanie, Jeśli jeden prąd zmienia kierunek to zmiany dotyczą również wszystkich pozostałych (w mniejszym lub większym stopniu).
2 5 2