Odpowiedzi

2009-10-16T16:43:51+02:00
Grzech pierworodny – w teologii chrześcijańskiej oznacza pierwszy upadek Adama i Ewy oraz dziedziczony przez wszystkich ich potomków stan oddalenia od Boga, stan grzeszności.
Grzech ten według chrześcijan przekazywany jest człowiekowi w momencie poczęcia i przechodzący z pokolenia na pokolenie; mający swą praprzyczynę w grzechu Adama i Ewy w raju. Grzech pierworodny jest niejako przypisany do ludzkiej natury i tłumaczy jej zepsucie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T16:44:55+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzech_pierworodny

http://wyborcza.pl/1,75517,2013524.html