Odpowiedzi

2010-02-23T15:01:29+01:00
1.Najdroższy, jesteś moim rycerzem.
2.Ty zostaniesz pasowany na rycerza w przyszłości.
3.Kiedy uratowałeś mnie od zła pomyślałam, że to rycerski czyn.
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:03:14+01:00
Z1
Uratowałeś mnie! Jesteś moim rycerzem.
Z powodu twojej odwagi i podejmowania właściwych decyzji na polu walki pasuje cię na rycerza.
Jesteś taki szlachetny, wierny i pomocny, zachowujesz się jak rycerz.
z2
-pomaga słabszym
-wierny damie swego serca
-odważny
-honorowy
-religijny
14 4 14