Las bukowy "produkuje"bardzo tlenu. Duży buk wytwarza dziennie około 7000litrów tlenu. Jest to ilość wystarczająca dla 50 osób . Oblicz ile metrów sześciennych tlenu produkuje dziennie jeden buk . Ile m3 tlenu wystarczy dla jednej osoby ?? Zapisz obliczenia . prosze jak najszybciej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:09:36+01:00
7000 l = 7000 dm3
1 m3 = 1000 dm3
7000 l= 7m3


7000l :50 =140 l- tyle potrzebuje 1 człowiek

czyli dla jednej osoby wystarczy 0.14 m3 tleny
2010-02-23T15:10:28+01:00
7000l=7000dm³=7m³ tyle produkuje 1 buk
7m³:50 osób=0,14m³ tyle trzeba dla 1 osoby