Odpowiedzi

2010-02-23T15:06:29+01:00
Róg obfitości - Jest to związek frazeologiczny, pochodzący z mitologii greckiej. Wyrażenie to ma związek z powstaniem świata według Greków.

Egida - Wg mitologii greckiej, tarcza Zeusa wykuta przez Hefajstosa. Była ona atrybutem boga nieba i piorunów.
35 2 35
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:06:46+01:00
Róg obfitości - róg kozy Amaltei ,symbolizuje obfitość, dostatek

Egida-tarcza Zeusa wykuta przez Hefajstosa (wg innej wersji, zrobiona ze skóry kozy Amaltei). Była ona atrybutem boga nieba i piorunów.
37 4 37
hyahaaaaaaaa
dzieki za odp bo tylko byly jakies dluge po 6 7 zdan a tu maks 2.
dzięki. Bo wszyscy kopiują zwikipedi