Odpowiedzi

2010-02-23T15:07:47+01:00
Wczoraj planowałam sobie , że dzisiaj w szkole pójdę na świetlicę i razem z koleżanką pouczymy się , niestety koleżanka musiała zrobić zakupy i poszłam z nią . Na popołudnie planowałam jeszcze posiedzieć przed kompem i zamierzałam się pouczyć i to mi się udało zrobić .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:09:57+01:00
Gdy przyjdę ze szkoły to zjem objad, później odpocznę od szkoły,następnie odrobię lekcję ,pojadę z z mamą na zakupy,pójdę do Cioci i Wujka,pojadę do Babci,a na koniec będę grać na komputerze .

co mi się nie udało zrobić:
nie poszłam do babci ponieważ zabrakło mi czasu
i nie pograłam se na komputerze ponieważ był potrzebny rodzicą

to wszystko liczę na naj