Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T15:07:56+01:00
Ogłoszenie!
Informuję, że do sprzedania jest piękna kamienica Łęcka, znajdująca sie na przedmieściach naszego miasta. Jest on w bardzo dobrym stanie i z łatwym dojazdem. Zainteresowanych prosze o kontakt pod numer: 1234567890 Cena DO UZGODNIENIA!!!

Jan Nowak

Dasz naj;*?
Plissska ;>>;*6^^
2010-02-23T15:09:53+01:00
Uwaga!
Sprzedam piękną kamienicę Łęcką, znajdującą się przy ul. Wesołej 4. Kamienica pełni rolę domu, posiada kuchnię, łazienkę i 5 pokoi. 200m², 2 balkony, widok na panoramę miasta. Cena do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny:
452 778 169.
Mariusz Kam.