Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:12:49+01:00
ROCK- skała, kamień opoka, bujać, rozbujać
ROLL- falowanie, rolka, rulon, lista, dudnienie, toczyć się
=]
4 2 4
2010-02-23T15:13:15+01:00
___
rock
-----
skała
kamień
opoka
wanta
kądziel
muzyka rockowa
kołysać
wykołysać
kołysać się
bujać
rozbujać
pobujać
trząść się
chwiać
chybnąć
chybotać
huśtać
zachybotać
zaszamotać
wachlować
skalisty
skalny
_____________
roll
-----
zwój
zwitek
fałda
falowanie
rolka
rulon
rejestr
wykaz
huk
werbel
warkot
pęk
dudnienie
apel
przewracanie się
kołysanie się
wokanda
bułka
wałek
spis
ewidencja
lista
stoczyć
toczyć
toczyć się
wtaczać
zataczać
obracać się
kręcić
obracać
podtoczyć
przetaczać
uwałować
przewalać się
uwałkować
wałować
walać
przewalać
koziołkować
opływać w bogactwa
tarzać się
kłębić
falować
grzmieć
huczeć
dudnić
utarzać
kołysać się
gonić
rolować
zrolować
kuleć
układać się falisto
turlać
doturlać
poturlać
przeturlać
przewalcować
przewałkować
walcować
wpadać
wywalcować
zwalcować
nawijać

7 2 7