Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T17:13:25+02:00
Różnego rodzaju nawozy
opryski przeciw owadą
1 5 1
2009-10-16T17:17:05+02:00
Na prawidłowy rozwój gospodarki rolnej wpływają też warunki poza przyrodnicze (antropogeniczne), zwłaszcza poziom rozwoju społeczno-gospodarczego (w tym urbanizacja i uprzemysłowienie), warunki transportowe, rozwój przemysłu spożywczego i polityka rolna państwa.
1 5 1