Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T15:23:17+01:00
(x² - 5x)(x-1)= 0
x2-x2-5x2+5x=0
-5x2+5x=0

? nie wiem dziwne...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:23:21+01:00
(x² - 5x)(x-1)= 0

każdy składnik przyrównujemy do zera

(x² - 5x)=0 lub (x-1)= 0

x(x-5)=0 lub (x-1)= 0

x=0 lub x-5=0 czyli x=5 lub x=1


rozwiązaniami sa liczby
x=0
x=5
x=1
2010-02-23T16:13:44+01:00
(x² - 5x)(x-1)= 0
x² - 5x=0 lub x-1=0
x(x-5)=0 lub x=1
x=0 lub x-5=0 lub x=1
x=0 lub x=5 lub x=1