Odpowiedzi

2010-02-23T15:26:04+01:00
Krótkowzroczność dodaje sie szkła plusowe.
A dalekowzroczność dodaje sie szkła minusowe.
w zależności od wady wzroku i wtedy sie je koryguje
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:30:09+01:00
Krótkozwroczność koryguje się zwykle rozpraszającym (-) szkłem okularowym lub szkłem kontaktowym zmieniającym bieg promieni w taki sposób, aby skupiały się na siatkówce


dalekozwroczność-trzeba zastosować szkła korekcyjne, mające soczewki wypukłe, a więc skupiające, dodatnie. Pewne postacie dalekowzroczności można również leczyć chirurgią laserową.
3 2 3