Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:26:35+01:00
Zagadka 1
Z pomocą dźwięków,
Z pomocą ucha,
Z radia lub z płyty
Człowiek jej słucha.

Zagadka 2
Wszyscy muzycy,
Muszą je znać,
By ładnie śpiewać,
By ładnie grać.

Zagadka 3
Na czym zapisać
Nuty piosenki,
By muzyk wiedział,
Jakie to dźwięki?
2010-02-23T15:26:45+01:00
Skąd możemy wiedzieć że Chopin grał dobrze na pjaninie?
gdzie mieszkał chopin
gzie urodził sie Beethoven
Jaką muzykę tworzy Mrozu
Na czym grał Jan Sebastian Bach
2010-02-23T17:16:59+01:00
1zazwyczaj odbywaja sie tam koncerty symfoniczne-odp filharmonia 2 maly polyskujący krążek z nagraniami 3 teatr w którym wystawiane sa tam czasem koncerty muzyki organowej