Odpowiedzi

2010-02-23T15:25:07+01:00
Jest to odbicie lustrzane wzgledem prostej na jajekiej znajuduje sie figora
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:27:31+01:00
No to jest- odwzorowanie geometryczne płaszczyzny lub przestrzeni, które dla ustalonej osi tj. prostej l każdemu punktowi P swojej dziedziny przyporządkowuje punkt Q taki, że punkty P i Q wyznaczają prostą przecinającą prostopadle oś l i leżą w równej odległości od osi l po jej przeciwnych stronach.

to jest moje zdanie też miałam kiedys takie pytanie i nauczycielka powiedziała że dobrze ;D
3 4 3
2010-02-23T15:27:57+01:00
Symetria względem osi - odwzorowanie geometryczne płaszczyzny lub przestrzeni, które dla ustalonej osi tj. prostej l każdemu punktowi P swojej dziedziny przyporządkowuje punkt Q taki, że punkty P i Q wyznaczają prostą przecinającą prostopadle oś i leżą w równej odległości od osi po jej przeciwnych stronach.
3 3 3