Wyobraz sobie, że znalazłeś się na bezludnej wyspie. Morze wyrzuciło na brzeg : jeden sznurowany but, pustą puszkę po konserwach, agrafkę, okulary i lustro w ramie. Podaj co najmniej jeden sposób nietypowego wykorzystania każdego przedmiotu.

Pilnie proszę o pomoc !!!
Z góry dziękuję ! ;**

3

Odpowiedzi

2010-02-23T15:28:52+01:00
Okulary - będą Cię chronić przed słońcem
Lustro w ramie - będziesz się przeglądać
Sznurowany but - będziesz w nim chodzić i szukać drugiego
Puszka po konserwach - będziesz zbierał do niego małe przedmioty
Agrafka - będziesz mógł spiąć pęknięte ubranie ;)
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:30:11+01:00
Otóż zacznijmy od sznurowanego buta. Mógłby on służyć do zrzucania owoców z drzew.

puszka po konserwach: umyta piaskiem może służyć do podgrzania czegoś.

agrafka: aby spiąć porwane ubranie

okulary: założyć na nos. Od tak.

lustro: do wskrzeszenia ognia, przy pomocy słońca.
5 4 5
2010-02-23T15:31:34+01:00
Jeden sznurowany but-to może sprzyda sie do chodzenia , lub nawet sznurówka.

Pusta puszka po konserwach- myślę , że można by w niejcos zbierac , albo co............... przyżądzić nietypowe danie

Agrafka- Przymocować cos , lub przypiąć

okulary-zalezy jakie , bo jak przeciwsłoneczne to wiadomo , a jak zwykłe to może gdyby sie pogorszyl wzrok;))

lustro w ramie- do np. spalenie czegos poprzez slonce , lub .....


3 1 3