Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:32:29+01:00
1 żal
2 grzech
3 wybaczenie
4 spowiedź
5 rozgrzeszenie
6 ukrzyżowanie
7 Jezus
8 Bóg
9 kościół
10 sprawiedliwość
8 3 8
2010-02-23T15:34:27+01:00
Postanowienia
Palma (niedziela palmowa)
droga krzyżowa
święconka
40 dni
post
rekolekcje
gorzkie żale
litanie
pokuta

5 2 5
2010-02-23T16:04:44+01:00
1.Wielkanoc
2.Droga krzyżowa
3.Gorzkie żale
4.Bazie
5.Rekolekcje
6.Poszczenie
7.Modlitwa
8.Pokuta
9.Spowiedź
10.Odnawianie relacji z Bogiem i ludźmi
4 4 4