Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T15:30:44+01:00
Nadszedł dzień wizyty u dentysty. Byłam bardzo zdenerwowana, gdy wchodziłam do gabinetu. Próbowałam tego nie okazywać, jednak moje nogi drżały. Siadając na fotelu dentystycznym, ledwie powstrzymywałam łzy. Dentysta zauważył mój niepokój i przerażone spojrzenie, kiedy sięgał po narzędzia. Uspokoił mnie mówiąc, że jeżeli boję się bólu, może mi zrobić zastrzyk znieczulający. Mój lęk rósł, ale zgodziłam się. Po chwili poczułam ukłucie i nie czułam warg. Byłam w szoku. Jednak w następnym czasie było już w porządku. Poczułam ulgę, gdy lekarz borował mi zęby, później włożył plombę, a ja nie odczuwałam żadnego bólu. Schodząc z fotela, pomyślałam sobie: „strach ma wielkie oczy”. Szczerze mówiąc, myślałam, że będzie gorzej.
2 5 2
2010-02-23T15:35:47+01:00
Każdy się boi chodzic do stomatologa ale jakie mamy przeżycia to tylko zależy odnas...;D

Najgorzej jest gdy przed naszym wejsciem jesnp kobieta i krzyczy z bulu bo nie wzieła znieczulenia;/

Czujemy strach i obawę ze tez bedzie bardzo bolało...
niepokój i złość to jest najgorsze co moze nas czekac przed wejściem ....
Człowiek zastanawia się czy iść czy nie...niektórzy w ostatniej chwili rezygnją i chodzą z bólem zęba...

Taki strach prowadzi do tego że można zemdleć lub bardzo się zdenerwować...
2 1 2