Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:35:51+01:00
Bo wtedy wszyscy wiedza, że jesteśmy Polakami. Jeśli byśmy nie mieli np. flagi to jakbyśmy wygrali to nie mogli by wciągnąć naszej flagi. Gdybyśmy wygrali to nie moglibyśmy zaśpiewać hymnu bo byśmy go nie mieli. Język polski tez jest potrzebny, bo każde państwo ma swój własny język.Po za tym symbole narodowe wyróżniają dany kraj z pośród innych ponieważ każdy kraj ma inne barwy narodowe, godło a także hymn.


To napisałam sama, a tu masz takie inne:
SYmbole narodowe tj. godło, flaga świadczą o naszej państwowości i niepodległości. Są dla nas ważnym świadectwem samostanowienia i samodzielności naszego państwa. Oddajemy im cześć.np. na igrzyskach olimpijskich: gdy Polak zajme I miejsce w danej dyscyplinie, w momencie podniesienia Polskiej flagi, wszyscy wstają i śpiewają hymn. Tak samo w dniu 11 listopada bąć 3 maja- symbole towarzyszą nam i głowie naszego panstwa w każdej uroczystości narodowej.
5 5 5
2010-02-23T15:38:14+01:00
Symbole narodowe – symbole, które wizualnie i werbalnie prezentują wartości i ciągłość historii narodów, państw, regionów. Pod tymi symbolami gromadzą się członkowie społeczności z okazji patriotycznych uroczystości.Historia pokazuje, że symbole narodowe, nawet jeśli na co dzień traktowane jako rzeczy błahe, w chwilach dziejowych stają się tak ważne, że dla uchronienia przed profanacją członkowie społeczeństwa gotowi są poświęcić życie w ich obronie.
6 4 6
2010-02-23T15:38:40+01:00
Symbole narodowe są bardzo ważne ponieważ każdy naród ma swoje odrębne symbole narodowe,które świadczą o nie podległości danego państwa .
5 3 5