Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T17:30:46+02:00
Być, być obecny, bytować, egzystować, istnieć, przejawiać się, stanowić, trwać, znajdować się, żyć
być, stać się, zostać
2009-10-16T17:40:57+02:00
Stanowi, należy do, da się, jest, można, istnieje możliwość, są, była zawsze
2009-10-16T19:05:08+02:00
stanowi, należy do, da się, jest, można, istnieje możliwość, są, była zawsze