Odpowiedzi

2010-02-23T15:42:10+01:00
Pp=1,5cm*1,5cm=2,25cm kwadratowych
Pc=2,25cm kwadratowych*6=13,5cm kwadratowych

Pp- pole podstawy graniastosłupa
Pc-pole całkowite

Pozdrawiam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:04:30+01:00
Najpierw obliczasz pole podstawy :

Pp=1,5 × 1,5 = 2,25 cm²

nastepne obliczasz pole sciany bocznej :

P=4×1,5/2=6/2=3

Teraz obliczasz pole calkowate :

Pc= 2,25 + 4 × 3 =2,25 + 12 = 14,25 cm²


Prosze bardzo :)