Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:39:17+01:00
Witaj
dane h=0,8m, m=200g=0,2kg, g=10m/s2
szukane Ep
Ep = mgh = 0,2kg*10m/s2*0,8m = 1,6 J

..................pozdrawiam
2010-02-23T15:40:31+01:00
Ep=m*g*h
m= 200g = 0,2 kg
g= 10m/s kwadrat
h= 0,8m

Ep= 0,2kg * 10m/s kwadrat * 0,8m = 2N * 0,8m = 1,6 J

Tego już pisać nie musisz, ale tak dla Twojej wiadomości- kg * m/s kwadrat = N (newton)
a N * m = J