Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:39:29+01:00
Moim zdaniem nasza młodzeż w pewnym sensie mam kodeks ale w pewnych sytuacjach nie umie go użyć :
gdy wandalizują przystanki autobusowe
przeklinają .Mysle że podalam wystarczająca ilośc argumentow aby uzasadnic odpowiedź czy nasza młodzież posiada kodeks moralny
2010-02-23T15:42:10+01:00
Sądzę, że młodzeż w dzisiejszych czasach nie wie czym jest moralność.
Wystarczy spojrzeć na wygląd dzisiejszych młodych ludzi. Dziewczyny, często jeszcze dzieci wyzywająco się ubierają i mocno malują. Dzisiaj przyjaciela i wroga traktuje się podobnie, obgaduje za plecami, krytykuje wszystko co robi. Młodzi ludzie nie mają szacunku dla osób starszych.