Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T17:38:37+02:00
ARGUMENTY ZA KREONEM:
-jest odpowiedzialny za swój kraj i musi byc sprawiedliwy
-ważniejsze sa prawa ludzkie, bo spisane, niż boskie
- jest starszy od Antygony i ma większe doswiadczenie i ma racje ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T17:46:26+02:00
Był to władca bardzo dumny, despotyczny.
Kreon za bardzo ingerował w wierzenie społeczności, gdyż dla Antygony pochowanie zwłok było bardzo ważne, były to dla niej najważniejsze prawa, ważniejsze od praw człowieka-utworzonych przez Kreona. Kreon również skazał Antygonę na śmierć głodowa, lecz ona nie była na to przygotowana, była za młoda, była to zbyt okrutna kara jak dla niej, dla tej ktora pragneła byc wierna praw Bożych. Polinki był kuzynek Kreona, lecz dla niego nie ważne były znajomosi, uważał że to był zdracja itak też go potraktował.
2 3 2