Odpowiedzi

2010-02-23T15:40:57+01:00
Ku pokrzepieniu serc aby podnieść ducha walki, żeby nie tracili nadziei na wygraną
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:11:27+01:00
Chodzi tu o to , że nie pisze się o ogromnym zniszczeniu gospodarczym i straty ludności co spowodowało by cofnięcie rozwoju gospodarki , ponieważ należało pokazać pokoleniu po powstaniowemu (1864) , które zrezygnowało walki o niepodległości i namawiane było do realizmu politycznego, nawet po bolesnych klęskach przychodziły dni zwycięstwa i chwały, pod warunkiem, że był w narodzie duch zwycięski i jedność, wiara.
2 5 2