Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T17:39:50+02:00
Poszłam w ślady mojej kuzyki i pojechałam odwiedzić Amelkę. Od razu przeszłam do rzeczy i zapytałam ją gdzie kupiłą tą śliczną sukienkę. Ona spoczęła na laurach i odpowiedziała że w sklepie za rogiem. Natychmiast pojechałam ją kupić. Po wyczerpującym dniu ucięłam sobie drzemkę.
3 3 3
2009-10-16T17:43:05+02:00
Pewnego dnia zobaczyłam,że moja siostra znów wzięła moje spodnie,miałam już tego powyżej uszu.Nagle zobaczylam,że rozwalił mi się drewniany karmik,ale cóż jestem złotą rączką.Zawsze byłam tylko kulą u nogi mojej starszej siostry,może dlatego,że u mnie w pokoju jest stajnia Augiasza.To jest niesprawiedliwe,bo ją widzialam z Chlopakiem w objęciach morfeusza i zaraz powiem mamie.
2 3 2