Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:43:03+01:00
X+y=351 /*4 obustronie
5x-4y=0

4x+4y=1404
5x-4y=0
9x=1404
x=156
y=195
2010-02-23T15:44:11+01:00
5x-4y=0
x=4
y=5
(5*4)-(4*5)
20-20=0
2010-02-23T15:44:32+01:00
X+y=351
5x-4y=0
WYCIĄGAMY Z TEGO X

x = 351-y
podstawiamy do drugiego:
5*(351-y) - 4y = 0
1755-5y-4y = 0
1755 - 9y = 0 /+9y
9y = 1755 /:9
y = 195

aby obliczyć x podstawiamy uzyskany wynik do tego: x = 351-y
x = 351-195
x = 156

spr. 156 + 195 = 351