Odpowiedzi

2010-02-23T15:43:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:43:43+01:00
2x=1 liczba
2x+2=druga liczba
2x+4=trzecia liczba

2x+2x+2+2x+4=4044
6x=4044-6
6x=4038
x=4038:6
x=673

te liczby to:
2x=2×673=1346
1348 i 1350
spr. 1346+1348+1350=4044
1 5 1
2010-02-23T15:43:55+01:00
X - I liczba
x+1 - II liczba
x+2 - III liczba

3x + 3 = 4044 | - 3
3x = 4041 | /3
x = 1346

x - 1346
x+2 - 1348
x+4 - 1350

1346 + 1348 + 1350 = 4044