Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:46:48+01:00
Drodzy nauczyciele !

W imieniu całej klasy, chcielibyśmy prosić Was, abyście w maju, nie stawiali ocen niedostatecznych. Chcemy uniknąć wielu niekorzystnych dla nas stopni. A poza tym... w maju nasze głowy są już poza szkołą i ciężko jest się skupić, gdy za oknem jest tak piękna pogoda.

Z wyrazami szacunku
Uczniowie.
Zamiast drodzy nauczyciele, można napisać, Panie Dyrektorze ;)
1 5 1
2010-02-23T15:49:06+01:00
Panie Dyrektorze bardzo prosze aby nauczyciele nie stawiali jedeynek w maju poniewasz będzie wiosna będzie czeba robić różne porządki a dzieci często pomagają w domu i nie zdąrzą odrobić zadań domowych.Prosiłbym równierz aby nauczyciele zadawali mniej prac domowych abymy mogli szybciejje rozwiązać. Uwarzam że na wiosne powinno się chodzic z dziećmi nadwór anie siedzieć w szkolebo dzieci i tak nie słuchają pani tylko marzą aby wyjść na dwór, a potem som jedynki


z pozdroieniami .........................