Odpowiedzi

2009-10-16T17:44:45+02:00
W okolicy w której mieszkam nie było żadnych wykopalisk ale wiem że w katowicach było coś takiego niezna m szczegółów
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:06:29+02:00
Ostatnio w Krakowie był czyszczony rynek. Były wykopaliska i odkryto podziemne korytarze. Dopiero później okazało się że to były jakieś lochy z czasów średniowiecza. Niestety nie wiem co z nimi zrobiono. ;(
Napisz w swoim zadaniu domowym że nie tylko są ważne miejsca słynące z wykopalisk. czasami w największej ''dziurze'' w Polsce można odkryć coś ciekawego. Napisz też że miejsce słynące z wykopalisk to Biskupin - pierwsza Polska osada. ;))) ;*
6 5 6