Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:26:25+01:00
Zapraszamy do Poznania!
Tutaj wiele jest zwiedzania!
Tutaj koziołeczki małe
Na wieżyczce się trykają.

Tutaj kościół i katedra,
Tutaj drogi i rozdroża!
I tutejszy ruch jest wielki,
Bo każdy chce poznać Poznania wdzięki!

Zapraszamy do Poznania!
Może jutro nas odwiedzisz...
Może jutro się spotkamy?
W tym mieście wcale nie małym.

Mam nadzieje że pomogłam ;*
Pozdrowionka - wiersz jest napisany samodzielnie
4 2 4
2010-02-24T13:32:04+01:00
CytrynOwa

Moje miasteczko. ; ))

Poznań moje małe miasteczko
wiele kamienic tam jest
ulubione też ciasteczko
małe miasto jest THE BEST

Poznań moje małe miasteczko
każdy przedmiot wesoły jest
nawet każde wieczko
małe miasto jest THE BEST

Poznań - dla mnie większy niż Warszawa
Uwielbiam legendy tego miasteczka
Poważna to sprawa
i żadna tego nie zmieni obawa !.



PROSZĘ O NAJ : ))