Odpowiedzi

2009-10-16T19:28:13+02:00
Nie podałaś/eś jakie zwroty zostały już podane, więc wypiszę ich więcej:

1. Hej Aśka!
2. No, to narka!
3. Bye!
4. Skończyłeś wreszcie?!
5. Oszaleję chyba!
6. Wywiozą mnie przy tobie!
7. Ileż można?!
8. Zakumkałeś już?
9. Bla, bla, bla, irytujesz mnie!
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T19:53:55+02:00
A: Dzień Dobry. Czy mogłabym prosić o podpisanie tego dokumentu?
B: Tak, oczywiście. Proszę. Mam jeszcze gdzieś podpisać?
A: Nie, to już wszystko. Dziękuję i przepraszam za problem.
B: Ależ, proszę pani, nie ma problemu.
14 3 14