Mam pytanie... moja drukarka ostatnio coś się zrypła..xD Gdy ją włanczam miga przycisk C i na wyświetlaczu miga 5 i E na przemian... nie chce skanować ani nic.. nie wiem o co kaman...POMOCY!!! mam jeden tusz włożony ale przy jednym też chodziła... drukarka jest firmy Canon-Pixma...

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T17:47:54+02:00
Spróbuj ponownie ainstalować drukarke i sprawdź czy wszytkie kable są dobrze podłaczone ( dobrze wepchniete)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T18:01:13+02:00
Usun stare oprogramowanie od drukarki.. I zainstaluj jeszcze raz postepujac wedlug instrukcji .. mozliwe ze przez przypadek usunieto plik ... jesli to nie pomoze to mozliwe ze cos z drukarka ..
1 5 1
2009-10-16T19:44:02+02:00
Kup/pobierz z neta sterownik do drukarki