Zad 1 .
oblicz , zastosowując kolejność wykonywania działań.

a ) . ( 6,6-5,99 ) - ( 1,79 - 1,44 ) + 1,8 = ... ?

zad 2 .
Mama kupiła 3 chleby po 1,80 zł i pół kilograma kiełubasy po 26,80 zł za kilogram. Jle pieniędzy wydała mamie kasjerka ze 100 zł . ?

Jeżeli ktoś nie wie jednego z zadań , to proszę chociażby żeby jedno napisał .
Z góry dzięki !

2

Odpowiedzi

2010-02-23T15:52:46+01:00
Zad 1.
( 6,6-5,99 ) - ( 1,79 - 1,44 ) + 1,8 = 0,61-0,35+1,8=2,06

zad 2.
3*1,8+1/2*26,80=5,4+13,4=18,8

100-18,8=81,2 zł

mama otrzymała 81,2 zł reszty .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:54:18+01:00
1. (6,6- 5,99)- (1,79- 1,44) +1,8= 0,61- 0,35 + 1,8= 0,26+ 1,8= 2,06

2. 100-(3*1,80) - 26,80:2 = 100- 5,40 - 13,40= 81,20