Odpowiedzi

2010-02-23T15:56:33+01:00
Może być to liczba: jeżeli ma być różnica cyfr wynosząca 4
95-36=59 może być
84-36=48 może być
73-36=37 może być
62-36=26 może być
51-36=15 może być
40-36=4


DASZ NAJ?/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:03:10+01:00
X- szukana cyfra
y- liczba dziesiątek
z-liczba jedności

x= 10y +z

{y-z=4
{10y +z -36= 10z +y

{z=4-y
{10y +4 -y -36 = 10(4-y) +y

9y -32 = 40 -10y +y
9y -32 = 40 - 9y
18y = 72
y=4

z=4-4=0

{y=4
{z=0

odp. x=40