Po równoległych torach poruszają się 2 pociągi.jeden z prędkością 50km/h a drugi z prędkością 60 km/h.jaka jest prędkość drugiego pociągu względem pierwszego, gdy
a)jadą w tę samą stronę
b)w przeciwną?
Prosze pomóżcie!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:56:25+01:00
A)
60-50=10 [km/h]
pociągi jadą w tą sama stronę,więc drugi oddala się od pierwszego z szybkością 10 km/h

b)
60+50=110[km/h]
pociągi jadą w przeciwne strony, a więc drugi oddala się od pierwszego z prędkościa 60 km/h + prędkość drugiego 50 km/h razem 110 km/h

:)
2 3 2
2010-02-23T16:26:04+01:00
A)60-50=10 km/h B)60+50=110 km/h
1 3 1