Odpowiedzi

2010-02-23T15:57:34+01:00
Należy rozwijac swoje umiejetnosci aby w dalszy zyciu zdobyc dobrze platna prace i meic dobre wyksztalcenie.
Dzieki szkole uczymy sie wiecej i rozwijami umiejetnosci .
Moim zdaniem nalezy je ksztalcic dla swojej satysfakcji
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:58:33+01:00
Każdy z nas ma jakiś talent i powinien go rozwijać. Gdy chcemy coś osiągnąć w zyciu nie mozemy stać w kącie tylko powinnismy rozszerzać swoją wiedze i umiejetnosci. Dlatego nie warto tego zaprzepaścic
2 5 2
2010-02-23T16:12:22+01:00
Powinniśmy rozwijac swoje umiejętnosci ponieważ wiaże sie to dla nas z przyjemnością, a także daje nam lepszy start w przyszłosc. Gdy mamy jakies zainteresowania, odkryte umiejętnosci to mamy pasję, która prowadzi do tego że nie szukamy zabicia czasu w zlym towarzystwie, wiemy do czego dążymy w życiu. Często są to wyjątkowe umiejetności, których nikt inny nie ma i to właśnie może nam zapewnic, to iż jesteśmy osobami wyjątkowymi
2 3 2