Odpowiedzi

2010-02-23T15:58:07+01:00
A) 1/5 = 6 godzin. Mama Janka śpi 6 godzin w ciągu doby
b) przez 4/5 doby
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T15:58:48+01:00
Doba=24 godz.
śpi=1/4 doby=1/4*24=6godz.
Mama Janka śpi 6 godzin dziennie.
nie śpi=24-6=18godz.
Mama Janka nie śpi 18 godzin dziennie.
3 5 3
2010-02-23T15:59:08+01:00
A) 24h :4=6h Odp. mama janka śpi ok 6 godzin w ciagu doby
b )mama Janka nie śpi przez trzy czwarte doby
6 4 6