Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:02:01+01:00
Duch Święty pomagał mi w dokonywaniu wyborów.
On pomaga mi podejmować decyzje, kieruje mną, umacnia mnie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:05:14+01:00
-daje nam wiarę
-wspiera nas
-możemy go poprosić o pomoc jak mamy jakiś problem
-oświeca nasze serca i umysły
-dodaje ochoty, zdolności
-pomaga uczyć nas prawdziwej miłości
-dzięki niemu doświadczamy potęgi Boga
-pomaga kształtować charakter
-dzięki niemu jesteśmy gotowi przyjąć do nas Jezusa.
6 4 6
2010-02-23T19:24:21+01:00
Duch swięty pomaga nam w ciężkich chwilach. Wspomaga nas gdy nie mamy siły.
3 1 3