Odpowiedzi

2010-02-23T16:04:54+01:00
486:6=81
√81=9
v=9*9*9
v=729cm³
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:05:02+01:00
486cm2:6=81cm2
pierwiastek z 81cm=9cm-krawędź
objętość=v
v=9cm*9cm*9cm=729cm3


dasz naj??
1 5 1
2010-02-23T16:05:59+01:00
Pole powierzchni sześcianu = 6a² = 486cm²

objetość sześcianu = a³

6a² = 486 dzielimy obie strony przez 6
a²=81
a=√81=9

objetość sześcianu = a³=9³=729 cm³
1 4 1