Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:08:34+01:00
7x+3y+6x+2= 13x+3y+2
13*(-5)+3*(-3)+2= -65-9+2=-72

8+4z+6x+10z=8+14z+6x
8+14*(-1)+6*(-5)=8-14-30=-36

7x+3y+8x+9y=15x+12y
15*(-5)+12*(-3)=-75-36=-111

-5x-3y-3z+10
-5*(-5)-3*(-3)-3*(-1)+10=25+9+3+10=47
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:11:15+01:00
1. 13x+3y+2=13*-3+3*-3+2=(-39)+(-9)+3=(-27)
2. 8+4z+6x+10z=8+14z+6x=8+14*(-1)+6*(-3)=8+(-14)+(-18)=8+(-32)=(-24)
3. 7x+3y+8x+9y=15x+12y=15*(-5)+12*(-3)=(-45)+(-36)=(-81)