Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:04:50+01:00
Zdumienie Maryli Cuhbert było równie wielkie, jak jej brata Postanowiła następnego dnia odwieźć dziewczynkę, która tymczasem pogrążyła się w rozpaczy. Nazywała się Ania Shirley. Maryla zaprowadziłą dziewczynkę do małego pokoiku, w którym miała spędzić noc. Powiadomiła brata, że odwiezie Anię do pani Spencer, by umieścić ją ponownie w Domu Sierot. Mateusz nieśmiało nadmienił, że przykro jest odsyłać tak sympatyczne dziecko, które tęskni za prawdziwym domem.
10 3 10
2010-02-23T16:13:23+01:00
Maryla jest zaskoczona.Nie zamierza przyjąć pod swój dach dziewczynki.Widzi jednak,że Mateusz polubił dziecko.On,który tak rzadko czegoś pragnie,chce stworzyć tej dziewczynce dom.Ania ma się przedstawić,prosi,by nazywano ja Kordelią,gdyż nie lubi swojego prostego imienia.Maryla się zgadza.Gadulstwo sieroty trochę ją drażni,trochę bawi.Kładzie Anię na facjatce.Rankiem odwiezie dziewczynkę do pani Spencer.