Odpowiedzi

2010-02-23T16:04:02+01:00
Dorosli nie maja przyjaciol bo nie moga ich kupic.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:09:45+01:00
1. Dorośli często są tak pochłonięci swoją pracą, że nie mają czasu na nic innego. Dobra materialne są dla nich wartością, której poświęcili życie. (tak np. postępował bankier)
2. Niektórzy dorośli lubią być podziwiani, wydaje im się, że każdy jest ich wielbicielem, są zarozumiali, pyszni, egocentryczni. (tak np. postępował próżny)
3. Niektórzy dorośli uważają się za wielkich naukowców, a w rzeczywistości prawie nic nie umieją. (tak np. postępował geograf)

Ja to wypisałam krótko w punktach. Musisz to trochę rozwinąć i oczywiście bez punktów ;)
7 4 7
2010-02-23T16:18:31+01:00
1. Mały Książę uważał, że dorośli są dziwni, bo są zajęci i nie zwracają uwagi na dzieci. W dzisiejszych czasach jest tak samo. dorośli są zapracowani i nie mają nawet czasu na rozmowę ze swoimi dziećmi, cały czas pracują i nie mają na nic czasu.
2. mały książę uważał, że dorośli lubią rozkazywać i uważają, że zawsze mają rację. Dorośli chcą mieć podwładnych,krzyczą na swoje dzieci, choć nie zawsze słusznie, wolą wszystko załatwiać krzykiem.
3. mały książę zauważył, że dorośli tworzą błędne koło i popadają w nałogi. tak właśnie jest, dorośli nie potrafią zapanować nad swoim życiem, piją alkohol i nie umieją przestać.
1 5 1