Odpowiedzi

2010-02-23T17:10:44+01:00
Bitwa pod Klockiem - 1939
Bitwa Nad Bzura - 1939
Bitwa Graniczna - 1939
Bitwa Nad Mławą - 1939
Bitwa Westerplatte 1-7 wrzesnia 1939
Bitwa Pod Tomaszowem Lubelskim - 1939
Bitwa pod Iłża - 1939
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:10:48+01:00
Bitwa pod Mokrą 1 września 1939, KROJANTY 1 września 1939 r, PSZCZYNA1-2 września 1939 r, JORDANÓW1-3 września 1939 r, MŁAWA 1-4 września 1939 r, BORY TUCHOLSKIE 1-4 września 1939 r, WESTERPLATTE1-7 września 1939 r, HEL1 września - 2 października 1939 r, WĘGIERSKA GÓRKA2-3 września 1939 r, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 5 września 1939 r, WARSZAWA 8-27 września 1939 r, JAROSŁAW 10 września 1939 r, MODLIN 10-29 września 1939 r, KAŁUSZYN11-12 września 1939 r, BRZEŚĆ 15-17 września 1939 r.
7 2 7